probolan 50 opinie i cenaIstnieje niezliczona ilość diet, które mają ograniczyć naszą masę tłuszczową. Wiele z nich można uznać za naprawdę skuteczne. Jednakże wiele osób nie chce gubić przy okazji masy mięśniowej, a to jest często nieodłącznym elementem przy zrzucaniu kilogramów. Na blogu zostały opisane różne propozycje diet, ale żadna z nich nie kładła nacisku na zachowaniu mięśni. Na stronie http://odzywki-online.pl możemy przeczytać o Probolan 50, który wydaje się być świetną suplementacją, którą dziś opiszemy.

Dla kogo jest Probolan 50?

Kiedyś siłownia kojarzy się wyłącznie z łysymi karkami, którzy pakują i jadą na sterydach, żeby ich muskuły rosły coraz bardziej. Obecnie kluby fitness to miejsce dla każdego. Znajdziecie tam i wytrawnych sportowców, studentów, czy pracowników korporacji. Bycie fit stało się modne i bardzo dobrze! Kiedy przygoda z budową swojej sylwetki wchodzi na wyższy poziom i zależy Ci żeby wyglądać jeszcze lepiej, pojawiają się chody. Z jednej strony więcej jesz bo potrzebujesz dużo energii, ale przez to w takich miejscach jak brzuch czy uda zaczyna się odkładać tłuszcz. Zaczynasz biegać a to sprawia, że zmniejsza się objętość mięśni. Co, więc warto zrobić? Naprzeciw wychodzą suplementy diety, takie jak probolan 50. Opinie o tym produkcie są niezwykle korzystne. Dzięki niemy zmniejszysz z łatwość ilość tego niechcianego tłuszczu przy jednoczesnym niespalaniu tkanki mięśniowej. Jest to rozwiązanie dla każdego, kto myśli o budowaniu zgrabnej sylwetki, nie tylko dedykowany jest panom. Coraz więcej kobiet korzysta z tego suplementu.

Probolan 50 moje opinie

Sam stosuję te tabletki od paru tygodniu. Ćwiczę regularnie, cztery, a czasami nawet pięć razy w tygodniu. Oczywiście miałem problem z brzuszkiem, głównie przez branie białka i innych supli. Zdecydowałem się na zakup probolanu 50 po namowie kumpla, z którym często trenuje. Zachwalał produkt i mówił, że jest bezpieczny. Sprawdziłem sam. Rzeczywiście skład to w większości naturalne składniki plus ich autorska formuła, która zapewnia tak spektakularne efekty. Po drugie szybkie efekty. U mnie pojawił się spadek tłuszczu już po 4 tygodniach brania dwóch tabletek dziennie. Nie spodziewałem się, że będzie tak dobrze. Zrobiłem też rozeznanie wśród stałych bywalców na siłowni i okazało się, że co trzeci bierze, albo kiedy brał probolan 50.

Cena kuracji z probolanem 50

Szczerze to nie wiem czy można kupić tabletki w aptece albo jakimś sklepie stacjonarnym. Ja zamówiłem bezpośrednio ze strony producenta. Fajną sprawą jest to, że można dokonać zwrotu w ciągu 90  dni jeśli nie pojawią się efekty. Ja oczywiście nie zwróciłem, bo jestem zadowolony z rezultatów. Warto skorzystać z pakietów, które proponuje producent. Można sporo zaoszczędzić. Moim zdaniem warto dać sobie te 6-8 tygodni na sprawdzenie jak nasz organizm zareaguje na te tabletki. Nie ma co po tygodniu się zrażać.

Rynek suplementów jest przepełniony nowościami. Ja nigdy nie kupię czegoś, co nie zostało sprawdzone przez znajomych albo zaufany portal. Warto przed zakupem przeczytać co nie co o produkcie albo popytać trenerów na siłowni, to rzetelne źródło wiedzy.

dieta jogurtowaOd dawien dawna jogurt jest uznawany za jeden z symboli zdrowej żywności. Korzysta się z go w kuchni śródziemnomorskiej, a także indyjskiej czy francuskiej. W tej ostatniej jest uznawany za sekret niskiej wagi. Jogurt jest doskonałym posiłkiem, gdyż zawiera w sobie wszystko co potrzebujemy podczas całego dnia. Mowa o tłuszczach, węglowodanach oraz białko i sporo wapnia. Produkt ten kojarzy nam się głównie ze śniadaniem. Niekoniecznie tylko o poranku warto po niego sięgnąć. Jogurt może  zastępować mniej zdrowe przekąski i śmiało możesz jeść go nawet 3 razy dziennie. Polecany jest głównie, gdy pofolgowało się wieczór wcześniej, aby wyregulować spożyte kalorie. Naukowcy od dawna zalecają nabiał i inne produkty bogate w wapń jako pomoc w utrzymaniu zdrowych i mocnych kości i zęby oraz w  zapobieganiu osteoporozie. A w ciągu ostatnich kilku lat, liczne badania wykazały, że spożywanie nisko-tłuszczowego nabiału może również zwiększyć utratę masy ciała.

Dieta w praktyce

Flora jelitowa składa się z różnych bakterii żyjących w przewodzie pokarmowym człowieka, które odgrywają ogromną rolę w ochronie przed zakażeniem ciała. Nierównowaga może wystąpić z powodu stresu, ciężkiej choroby, stosowania antybiotyków i złej diety. Zaleca się pić do 2 litrów jogurtu dziennie. Można też jeść świeże owoce i mięso. Należy stanowczo unikać słodzonych jogurtów.

Nasza propozycja rozłożona na trzy dni:

Dzień pierwszy:

Na śniadanie jogurt z owocami lub zwykły jogurt o niskiej zawartości tłuszczu z płatami owsianymi. Na obiad, na oliwie z warzywami gulasz z oliwek i wymieszać z ryżem. Poza solą i pieprzem, inne przyprawy nie są akceptowane. Na deser kolejny raz, jem jogurt. Na kolację przygotuj sałatkę z szynką lub tartą marchew i wymieszaj z jogurtem o niskiej zawartości tłuszczu.

Dzień drugi:

Na śniadanie, sałatka ze świeżego ogórka z jogurtem. Na obiad, pieczony indyk w oliwie z oliwek, a jako dodatek można mieć grzyby, pomidory i papryki wymieszane z jogurtem. Na kolację, wymieszaj jagody lub inne owoce z jogurtem.

Dzień trzeci:

Do twarogu na śniadanie dodaj jabłko, cynamon i jogurt. Na obiad przygotuj ryby np. dorsza z sałatą, ogórkiem i jogurtem (można dodać musztardę). Kolacja powinna wynosić ok 100 gramów makaronu z dodatkiem posiekanej papryki i jednym jajkiem, dodaj jogurt na talerzu.

W ten sposób utrzymasz swoje jelita w świetnej kondycji. Poprawi Ci się metabolizm, który jest często przyczyną problemu z utratą wagi. Postaw na częste spożywanie jogurtu naturalnego przez pewien czas, a efekty w postaci zmniejszenia wagi pojawią się bardzo szybki i bezboleśnie. Dieta nie zawsze musi oznaczać szereg wyrzeczeń i głodówkę. Wszystko trzeba robić z głową i dla siebie.

Tags :

dieta kopenhanskaRoyal Danish Hospital Dieta – potocznie nazywana dietą kopenhaską, oparta jest na surowych regułach i ograniczeniach. Jednakże nie dajmy się zwieść nazwie, która z Danią nie ma nic wspólnego. Zaś sami lekarze nie są zdecydowanymi zwolennikami takie stylu jedzenia i eliminacji wielu ważnych składników z naszego jadłospisu. Dzięki wielu obostrzeniach, które są podstawą tej diety możesz stracić zbędne kilogramy, ale również poprawić swój metabolizm i pozbyć się tak niechcianego przez kobiety cellulitu.

Jak to działa?

Obniżamy zdecydowanie pobór dziennych kalorii, (nawet o 600) zmniejszamy ilość spożywanego tłuszczu i węglowodanów. Z naszego menu wyrzucamy: ziemniaki, kasze, owoce, cukier oraz makaron. Ponadto znacznie ograniczamy takie produkty jak jaja, mięso, ryby oraz kawę. Autorzy diety zapewniają, że jeśli będziemy odpowiednio się stosować do zasad to w ciągu 13 dni możemy zrzucić nawet od 24 do ponad 50 kilogramów. Wynik robi wrażenie.

Zasady, które musisz wprowadzić, aby czerpać zyski z tej diety:

  1. Dieta trwa tylko 13 dni i ani dnia dłużej.
  2. Należy jeść tylko trzy razy dziennie. Zawsze o tej samej porze dnia: zalecana jest spożywanie śniadania przed 9 rano, obiad od 12 do 14 i kolacje od godziny 17 do 18.
  3. Trzymaj się dokładnie jadłospisu i nie stosuj żadnych zamienników produktów w nim wymienionych.
  4. Pij minimum 2 litry wody dziennie. Pamiętaj jednak, żeby pić wodę przez cały dzień, a nie litr na raz.
  5. Odstaw sól oraz inne przyprawy.
  6. Zrezygnuj z alkoholu, a także słodyczy i innych przekąsek.
  7. Definitywnie zabrania się jedzenia smażonych potraw.
  8. Jeśli wyłamiesz się z zasad po sześciu dniach od rozpoczęcia diety, konieczne jest jej przerwanie. Następną próbę możesz podjąć dopiero po 3 miesiącach. W przeciwnym razie można nie osiągnąć spodziewanych efektów.
  9. Możesz zmienić kolejność przygotowanych na dany dzień posiłków. Jednakże zamiana dziennego menu na inny jest niedopuszczalna.
  10. Zaleca się zażywanie witamin i suplementów, aby zapobiec niedoborom składników odżywczych podczas stosowania diety.
  11. Jeśli udało Ci się ukończyć dietę zgodnie z planem, to możesz ją powtórzyć dopiero po dwóch latach.
  12. Aby uniknąć efektu jo jo, po zakończeniu diety stopniowo zwiększaj ilość spożywanych kalorii.

Dieta jest uznawana za bardzo rygorystyczna, a przez niektórych lekarzy wręcz niebezpieczną. Mimo tego, szczególnie wiele kobiet postanawia jej spróbować, ponieważ uchodzi za efektywną walkę z cellulitem. Jednakże zaleca się konsultacje z lekarzem, gdyż każdy organizm potrzebuje mniej lub więcej danego składnika czy witamin. Oczywiście diabetycy oraz osoby z anemią nie mogą stosować tej diety.

Tags :

dieta mlecznaIstnieją przekonujące dowody, że mleko oraz inne produkty nabiałowe mają wpływ na utratę wagi. Jednak samo dodanie nabiału do codziennego menu nic nie da. Trzeba postawić na ograniczenie przyswajanych kalorii oraz

Zalety mleka:

Nabiał może pomóc ludziom kontrolować apetyt. W roku 2010 zostały opublikowane badania, stwierdzające jednoznacznie, że mleko ogranicza apetyt. To dało asumpt do opracowania właśnie diety mlecznej. Mikroelementy zawarte w białku okazują się być pomocne w ograniczaniu złogów tłuszczu.

Jest wiele sprzecznych opinii co do odtłuszczonego mleka. Niektórzy uważają, że jest ono bezwartościowe i sztuczne. Jednak naukowcy dowodzą, że to właśnie wersja bez tłuszczu dają największe efekty podczas utraty wagi. Porównując taki napój z innymi płynami okazuje się, że nic tak nie ogranicza chęci na kolejny kęs niż odtłuszczone mleko.

Ponadto ten biały trunek ma niezliczoną ilość składników odżywczych. Wśród nich jest oczywiście wapno, znajdziemy go aż 30 % zapotrzebowania dziennego w jednej szklance. To właśnie w tym składniku tkwi sekret skuteczności tej diety.  Jeśli weźmiemy pod lupę dwie diety, w których poziom przyswajanych kalorii został obniżony to tego samego poziomu. Z tym, że w jednej ilość wapna będzie na poziomie miligramów dziennie. Natomiast druga będzie zawierać aż 1400 miligramów tego składnika. To okaże się, że właśnie menu bogate w tak znaczną ilość wapnia będzie zdecydowanie bardziej korzystna na utratę wagi.

Jednakże samo wapno nie jest odpowiedzialne za tak spektakularne efekty. Chodzi o to, by pić mleko! Ma ono na tyle specyficzny związek substancji odżywczych, który jest nie do podrobienia przez wszelkie suplementy. Również bardzo popularne ostatnio mleko sojowe nie jest w stanie dorównać tradycyjnemu mleku od krowy.

Kilka zasad diety mlecznej:

  1. Przed każdym posiłkiem wypij szklankę chudego mleka. Dzięki temu zjesz mniej, niż gdybyś wypił do obiadu wodę, nie wspominając o słodkim soku.
  2. Utrzymaj metabolizm na wysokich obrotach. Możesz tego dokonać dzięki spożywaniu rano błonnika witalnego, bądź otrębów.
  3. Jeśli cierpisz na nietolerancje laktozy to spróbuj pić ciepłe mleko.
  4. Osoby nieznoszące smaku oczy zapachu mleka mogą wybrać kakao, ale nie to słodzone tylko gorzkie. Ponadto owsianka na mleku dostarczy nam tyle samo wartości odżywczych co po prostu szklanka tego trunku.

Aby schudnąć ok. 3 kilogramy tygodniowo musisz wyciąć z dotychczasowej diety jakieś 500 kalorii dziennie. Należy pamiętać, aby uzupełniać te niedobory witaminami, a nie żywnością przetworzoną. Postaw wszystko na białko i węglowodany złożone. Zwiększona przemiana materii zwiększy szansę na wymarzoną sylwetkę. Pamiętaj o tych kilku zasadach, a po pewnym czasie zobaczysz efekty.

Tags :

dieta cambridgeJedna z najbardziej popularnych diet ostatnich lat – dieta Cambridge. Skąd wziął się jej fenomen?  Jest to dziecko angielskich naukowców z prestiżowej uczelni o tej samej nazwie. To właśnie fakt, iż autorami tej diety są uczeni sprawiło, że wiele osób zaufało jej bezgranicznie. Również wielu celebrytów promowało stosowanie tej metody.  Nic dziwnego, że została okrzyknięta najskuteczniejszą dietą ostatnich lat.

Zaczynając od początku.. czym w ogóle jest dieta Cambridge?

Cały sekret tkwi w utrzymywaniu dziennej konsumpcji między 415 do 1500 kalorii. Produkty, które można spożywać są to głównie shaki, zupy oraz przekąski sygnowane przez pomysłodawców tej diety. Obiecuje się szybką i co istotne trwałą utratę wagi. Takie efekty ma zapewnić stopniowe zwiększanie kalorii w kolejnych tygodniach. Program składa się z sześciu kroków. Pierwszy z nich to bardzo ograniczony jadłospis. Natomiast ostatni poziom to utrzymanie końcowego efektu, aby nie powstał efekt „jojo”.

Jakie są zalety?

  1. W przeciwieństwie do innych niskokalorycznych diet, które są ubogie w tego typu substancje i przez to uznawane za niekorzystne dla naszego organizmu. Produkty jakie są zapewniane przez pomysłodawców mają w sobie niezbędne witaminy i składniki odżywcze.
  2. Zrzucenie zbędnych kilogramów następuję niezwykle szybko. Dzięki takiemu tempu wiele osób ma ogromną motywację do kontynuowania zmian w swoim jadłospisie.
  3. Jeśli rzetelnie będziesz trzymać się zasad i porcji, jakie są rekomendowane, masz praktycznie gwarancję sukcesu. Ponadto opracowany system ma tę ogromną zaletę, że waga pozostanie na swoim poziomie również po zakończeniu diety.

A co z wadami?

  1. Dieta ta nie należy do najtańszych. Jeśli chcesz wybrać właśnie tę drogę walki z nadwagą to musisz się przygotować na spore wydatki. Powodem są produkty, które musisz kupić u źródła.
  2. Mimo tego, że metodę opracowali naukowcy to wielu lekarzy uważa to za niezdrowe. Istnieją badania, które wskazują, iż podczas tego procesu można spalić nie tylko niechciany tłuszcz, ale także mięśnie. A tego byśmy nie chcieli.
  3. Wiele osób, które zdecydowało się na podjęcie wyzwania po pewnym czasie skarżyło się na osłabienie włosów. Ponadto były sygnały o niepożądanych skutkach takie jak przewlekła biegunka, nudności czy zawroty głowy.

Czy mamy pewność, że to działa?

Tak naprawdę każdy organizm jest inny. Dlatego to indywidualna sprawa, czy taka dieta rzeczywiście zdziała cuda. Wszelkie diety są ryzykowne, ponieważ są nienaturalne dla naszego organizmu. Czy aby nie jest łatwiejsze po prostu ograniczenie niektórych produktów w naszym codziennym menu? Wyeliminuj nadmiar tłuszczu, cukru i prostych węglowodanów. Jedz mniej, ale częściej. To gotowy przepis na ograniczenie wagi. Nie zapomnij też o ruszaniu się, a Twoje ciało Ci za to podziękuje.

Tags :

dieta 1000 kaloriiTysiąc kalorii to dzienne zapotrzebowanie wystarczające drobnej kobiecie, która nie trenuje żadnego sportu. Wiele osób jednak decyduje się na tak drastyczny krok. Przeważnie jest to chęć zrzucenia zbędnych kilogramów. Jednak istnieje sporo wątpliwości co do skuteczności tej diety. Z racji tego, że nasz organizm potrzebuje codziennie wielu składników odżywczych, witamin i minerałów. Taka de facto głodówka może spowodować niedobór tych substancji. A co za tym idzie, obniżenie odporności i w efekcie choroby. Dlatego też jeśli już jesteśmy zdeterminowani, aby podjąć się takiego wyzwania to musimy podejść do tego z głową. A mianowicie, przygotuj sobie dokładny jadłospis na cały tydzień. Jedną propozycję podamy pod koniec tego artykułu. Inną opcją jest skontaktowanie się z lekarzem pierwszego kontaktu, bądź wizyta u dietetyka. Ci ostatni co do zasady nie są fanami tej diety, zalecają jej krótkotrwałe stosowanie. Dlaczego? Jedynie 1000 kalorii dziennie sprawia, że czujemy ciągły niedosyt. Kiedy organizm odczuwa głód to postanawia się przygotować na gorsze czasy. A więc robi zapasy tłuszczu, żeby zapewnić sobie przeżycie bez jedzenia. Dlatego też takie długotrwałe postępowanie może przynieść odwrotny efekt niż zamierzamy. Zamiast zgubienia nadprogramowych kilogramów, istnieje ryzyko przybrania tłuszczu. Jak wiadomo to, że my chcemy zrzucić na wadze nasze ciało ma w głębokim poważaniu, ono chce po prostu przetrwać.

Dieta 1000 kalorii – zasady, których trzeba się trzymać:

  1. Pij dużo wody mineralnej. Nie tylko ona nawodni organizm, ale również to świetny wybór na dostarczenie sobie wielu minerałów. Dobra woda zawiera w sobie wysokie stężenie wapnia, magnezu, czy potasu.
  2. Nie jedz przetworzonej lub gotowej żywności. Takie produkty nie zawierają w sobie nic pożywnego. Dodadzą tylko energii na chwile, byś potem czuł się jakby wypompowano z Ciebie energię.
  3. Witaminy uzupełniaj owocami i warzywami, które jedz na surowo. Łykanie witamin w tabletkach nie jest dobrym rozwiązaniem. Takie syntetyczne odpowiedniki natury słabo się wchłaniają.

Przygotowaliśmy propozycję menu na jeden dzień:

Śniadanie – jabłkowa owsianka:

½ szklanki wody

¾ szklanki odtłuszczonego mleka

½ szklanki płatków owsianych

Pół małego jabłka – potrzeć na tarce lub pokroić na cienkie plasterki

Odrobina cynamonu

Wsyp płatki do wody, niech napęcznieją. Następnie dodaj połowę ilości mleka i zagotuj. Wszystko mieszaj i dorzuć jabłka oraz cynamon. Na końcu wlej resztę mleka.

Przekąska – migdały ok. 20 sztuk

Lunch – jajecznica:

Jedno duże jajko

Łyżka odtłuszczonego mleka

Kromka pełnoziarnistego chleba

Plaster sera

Roztrzep jajko, dopraw solą i pieprzem. Usmaż jajecznice, obok na patelni połóż chleb z serem. Kiedy ser się roztopi zdejmij wszystko z patelni.

Obiad – sałatka z kurczakiem

Połowa awokado

Ok. 100 g ugotowanej piersi kurczaka pokrojonej w paski

Kilka podartych liści sałaty

6 pomidorków cherry

Łyżka oliwy z oliwek

Kilka krążków czerwonej cebuli oraz ostrej papryki

Wszystko włóż do miski wymieszaj w oliwie.

Cały jadłospis to dokładnie 1005 kalorii.

Wszystko co robisz rób z głową. Jeśli za tydzień nie masz ślubu i nie możesz się zmieścić w ślubną sukienkę albo garnitur to raczej odpuść sobie taką restrykcyjną dietę. Najważniejsze jest zdrowie i dostarczanie naszemu organizmowi wszystkiego co niezbędne do prawidłowego funkcjonowania. Jeśli jesteś głodny to zaczynasz się robić rozdrażniony i zmęczony. Lepiej postaw na pełnowartościową dietę  i treningi cardio, aby zrzucić kilka kilogramów.

Tags :